2021-2022 оқу жылының I жарты жылдығында математика, информатика әдістемелік бірлестігінің жүргізген жұмыстарының есебі
2021-2022 оқу жылының I жарты жылдығында
математика, информатика әдістемелік бірлестігінің
жүргізген жұмыстарының есебі.
Бірлестік жетекшісі: Қозыбақова Н.Ж
Бірлестіктің әдістемелік тақырыбы:
Жаңа педагогикалық технологиялардың көмегімен оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру
Оқу жылына қойылатын міндеттер:
- Оқытудың жаңа ақпараттық технологияларын пайдалануды тиімді ұйымдастыру арқылы оқушылардың жан-жақты дамуын қамтамасыз ету
- Оқыту процесінде оқушыларда жаратылыстың математикалық ғылыми бейнесін қалыптастыру бағытында деңгейлеп оқыту әдістерін қолдануды жүзеге асыру.
Оқу жылына қойылатын мақсаттар:
- Дамыта оқыту арқылы оқушының танымдық белсенділігін арттыру.
- Оқыту процесінде оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
- Оқушыларды логикалық ойлауға қалыптастыру.
- Өзекті ақпаратты үйрену және оны тәжірбие жүзінде қолдана білу
Бірлестікте 5 математика, 3 информатика пәні мүғалімі жұмыс жасайды. 1-мұғалім педагог-зерттеуші, 4-мұғалім педагог-сарапшы, 1-мұғалім педагог-модератор, 2-мұғалімнің санаты жоқ.
Математика, информатика пәні мұғалімдерінің сандық және сапалық құрамы
Білім деңгейі бойынша мұғалімдердің сандық және сапалық құрамы
Оқу жылы | Мұғалім саны | Б і л і м і | |||
Жоғары | Аяқталмаған жоғары | Мамандандырылған орта | Жалпы орта | ||
2021-2022 | 8 | 8 (100%) | - | - | - |
Санаты бойынша мұғалімдердің сандық және сапалық құрамы
Оқу жылы | Мұғалім саны | С а н а т ы | |||
Зерттеуші | Сарапшы | Модератор | Педагог | ||
2021-2022 | 8 | 1 (12,5%) | 4 (50%) | 1 (12,5%) | 2 (25%) |
Педагогикалық өтілі бойынша мұғалімдердің сандық және сапалық құрамы
Оқу жылы | Мұғалім саны | Педагогикалық өтілі | ||||
3 жылға дейін | 3-9 жыл | 10-16 жыл | 17-20 жыл | 21 жылдан жоғары | ||
2021-2022 | 8 | 2( 25%)- | 4 (50%) | 1 (12,5%) | - | 1 (12,5%) |
Қыркүйек айында мұғалімдер нормативтік құжаттармен, әдістемелік нұсқаухатпен танысып мемлекеттік стандартқа сай тақырыптық-күнтізбелік жоспар құрды.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары құрылды.
Оқушылардың оқулықтармен, оқу құралдарымен қамтамасыз етiлуi қадағаланды.
Жас мұғалiмдерге тәлімгерлер бекітіліп жоспар жасалынды. 5-11 сыныптар аралығынды оқушылардың оқу жылы басындағы білім деңгейін анықтау мақсатында 06-14 қыркүйек аралығында әкімшілік бақылау жұмыстары алынды. Ғылыми жоба сайысына қатысушы және үйден оқытылатын оқушылар анықталып, жоспар құрылды. Әр сынып бойынша оқушыларды олимпиадаға даярлау бағдарламасы құрылды. Жас маман Қали Анира мен Жаңбырбай Жаңылдың сабақтарына қатысып, методикалық көмек көрсетілді.
8.12.2021 күні математика-информатика бірлестігі өткізген «Эмоционалдық интелект пен сыни ойлау-оқу процесінде тұлғаны дамытудың негізгі басымдықтары» атты семинар өткізілді.
Мақсаты: Оқу процесінде эмоционалдық интелект пен сыни ойлауды дамыту. Тақырып бойынша ой бөлісу, пікірлесу, тәжірибе алмасу, жас мамандарға көмек беру.
Бірлестік жетекшілерінің жауапкершілігінің және семинарға қатысқан ұстаздардың жоғарғы белсенділігі арқасында семинар өте жоғары деңгейде өтті. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Қойғабарова Сара Смадиловна: «Семинарды республикалық басылымға жолдап, аудан көлемінде өткізсеңіздер»- деген ұсыныс жасады.
Жарты жылдықтың ішінде Жаратылыстану пәндері бірлестігінің ұйымдастыруымен жас мамандар үшін «Сабақта білім алушылардың оқу мотивациясын көтеру жолдары», ағылшын тілі пән мұғалімдерінің ұйымдастыруымен жыл мезгілдері, орыс тілі мұғалімдерінің ұйымдастырған «Широка страна моя родная» тақырыбы бойынша мәнерлеп оқу сайысы, «Жалпыадамзаттық құндылықтар-бақытты өмір негізі» тақырыбында өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі А.Т.Саудабаеваның жас мамандарға арналған әдістемеілік семинарына, «Эстетикалық-техникалық пәндер әдістемелік бірлестігі» ұйымдастырған «Дарынды балаларға-талантты ұстаз» атты семинар-коучингіне тарих және қоғамдық-гуманитарлық пәндер бірлестігі «Жаңартылған білім беру жағдайында тарих және өзін-өзі тану пәндерін сабақтарда қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер» өткізген семинарларға бірлестігіміздің ұстаздары қатысты.
Желтоқсан айында бірлестік ұстаздары Мемлекеттік рәміздерін насихаттау жөніндегі ұлттық орталықтың бағдарламасы бойынша авторлық әдістемелік семинар курсы бойынша біліктілігін арттырды.
Педагогтердің цифрлық құзырлығын дамыту сертификаттарын алды.
Екі жас маманымыз Тағылым.kz Республикалық білім-ғылым саласына арналған ақпараттық-танымдық, педагогикалық журналының ұйымдастыруымен «Үздік жас маман – 2021» байқауына қатысып, І дәрежелі дипломымен және құрмет грамоталарымен марапатталды.
Ұстаздарымыз шәкірттерін әртүрлі білім беру интернет порталдарындағы олимпиадаларына қатыстыртып, жүлделі орындарға ие болды.
Математика пәнінен республикалық «Алтын сақа» олимпиадаларына оқушыларды қатыстыртып, жүлделі орындар алды.
ҚР статистика саласын дамытуға қосқан үлесі үшін информатика пәнінің мұғалімі Қали Анира Серікқызы алғыс хатпен марапатталды.
Бірлестігіміздің ұстаздары оқушыларының жетістіктері үшін әртүрлі алғыс хаттармен, дипломдармен марапатталып отырды.
145 жалпы білім беретін мектеп
Оқушылардың математика пәні бойынша
2021-2022 оқу жылындағы II тоқсандық қорытынды есебі
Сыныбы | 5А | 5Ә | 5Б | 5В | 6А | 6Ә | 6Б | 6В | 7А | 7Ә | 7Б | 7 В | 8А | 8Ә | 8Б | 8В | 9А | 9Ә | 10А | 10Ә | 11А | 11Ә | Жалпы |
Оқушы саны | 21 | 20 | 19 | 15 | 24 | 21 | 24 | 24 | 19 | 14 | 13 | 20 | 22 | 24 | 20 | 23 | 28 | 23 | 24 | 15 | 23 | 12 | 448 |
«5» | 8 | 4 | 13 | 4 | 7 | 7 | 9 | 9 | 5 | 3 | 3 | 8 | 4 | 12 | 6 | 2 | 4 | 5 | 5 | 4 | 2 | 4 | 128 |
«4» | 8 | 12 | 4 | 4 | 10 | 9 | 9 | 6 | 8 | 5 | 6 | 8 | 14 | 10 | 9 | 8 | 16 | 8 | 13 | 5 | 9 | 3 | 184 |
«3» | 5 | 4 | 2 | 7 | 7 | 5 | 6 | 9 | 6 | 6 | 4 | 4 | 4 | 2 | 5 | 13 | 8 | 10 | 6 | 6 | 12 | 5 | 136 |
«2» | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Үлгерім көрсеткіші % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Білім сапасы | 76 | 80 | 90 | 53 | 71 | 76 | 75 | 63 | 68 | 57 | 69 | 80 | 82 | 92 | 75 | 44 | 71 | 57 | 75 | 60 | 48 | 58 | 69 |
Пән мұғалімі | Жаңбырбай Ж.А. | Жаңбырбай Ж.А | Жаңбырбай Ж.А | Жаңбырбай Ж.А | Козыбакова Н.Ж. | Дүйсенбек Г.С. | Дүйсенбек Г.С. | Козыбакова Н.Ж. | Козыбакова Н.Ж. | Козыбакова Н.Ж. | Козыбакова Н.Ж. | Мейірбек Д.Б. | Дүбірова Ш.Ж. | Мейірбек Д.Б. | Дүбірова Ш.Ж. | Дүбірова Ш.Ж. | Дүйсенбек Г.С. | Дүйсенбек Г.С. | Дүбірова Ш.Ж. | Мейірбек Д.Б. | Дүйсенбек Г.С. | Мейірбек Д.Б. |
№ 145 жалпы білім беретін мектеп
Оқушылардың геометрия пәні бойынша 2021-2022 оқу жылындағы
II тоқсандық қорытынды есебі
Сыныбы | 7А | 7Ә | 7Б | 7В | 8А | 8Ә | 8Б | 8В | 9А | 9Ә | 10А | 10Ә | 11А | 11Ә | Жалпы |
Оқушы саны | 19 | 14 | 13 | 20 | 22 | 24 | 20 | 23 | 28 | 23 | 24 | 15 | 23 | 12 | 280 |
«5» | 4 | 3 | 3 | 13 | 4 | 14 | 6 | 2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 76 |
«4» | 8 | 5 | 6 | 5 | 13 | 6 | 9 | 8 | 15 | 8 | 13 | 4 | 7 | 2 | 109 |
«3» | 7 | 6 | 4 | 2 | 5 | 4 | 5 | 13 | 9 | 10 | 6 | 6 | 12 | 6 | 95 |
«2» | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Үлгерім көрсеткіші % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Білім сапасы | 63 | 57 | 69 | 90 | 77 | 84 | 75 | 44 | 68 | 57 | 75 | 60 | 48 | 50 | 66 |
Пән мұғалімі | Козбакова Н.Ж. | Козбакова Н.Ж. | Козбакова Н.Ж. | Мейірбек Д.Б. | Дүбірова Ш.Ж. | Мейірбек Д.Б. | Дүбірова Ш.Ж. | Дүбірова Ш.Ж. | Дүйсенбек Г.С. | Дүйсенбек Г.С. | Дүбірова Ш.Ж. | Мейірбек Д.Б. | Дүйсенбек Г.С. | Мейірбек Д.Б. |
№ 145 жалпы білім беретін мектеп
Оқушылардың геометрия пәні бойынша 2021-2022 оқу жылындағы
II тоқсандық қорытынды есебі
Сыныбы | 5А | 5Ә | 5Б | 5В | 6А | 6Ә | 6Б | 6В | 7А | 7Ә | 7Б | 7 В | 8А | 8Ә | 8Б | 8В | 9А | 9Ә | 10А | 10Ә | 11А | 11Ә | Жалпы |
Оқушы саны | 21 | 20 | 19 | 15 | 24 | 21 | 24 | 24 | 19 | 14 | 13 | 20 | 22 | 24 | 20 | 23 | 28 | 23 | 24 | 15 | 23 | 12 | 448 |
«5» | 11 | 5 | 15 | 7 | 12 | 15 | 14 | 12 | 12 | 7 | 7 | 14 | 8 | 8 | 8 | 3 | 5 | 7 | 9 | 5 | 9 | 7 | 200 |
«4» | 10 | 15 | 4 | 8 | 10 | 6 | 9 | 11 | 7 | 7 | 6 | 6 | 11 | 15 | 11 | 8 | 12 | 15 | 14 | 4 | 11 | 3 | 203 |
«3» | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 12 | 6 | 6 | 1 | 6 | 3 | 2 | 45 |
«2» | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Үлгерім көрсеткіші % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Білім сапасы | 100 | 100 | 100 | 100 | 92 | 100 | 96 | 96 | 100 | 100 | 100 | 100 | 86 | 96 | 95 | 48 | 74 | 79 | 96 | 60 | 87 | 83 | 90 |
Пән мұғалімі | Қали Анира | Қали Анира | Қали Анира | Қали Анира | Қали Анира | Қали Анира | Қали Анира | Қали Анира | Қали Анира | Қали Анира | Қали Анира | Қали Анира | Бердібек Гульмира | Бердібек Гульмира | Бердібек Гульмира | Бердібек Гульмира | Бердібек Гульмира | Бердібек Гульмира | Магауина Ж.М. | Магауина Ж.М. | Магауина Ж.М. | Магауина Ж.М. |
2021-2022 оқу жылындағы мұғалімдердің аттестаттаудан өтуі туралы мәлімет
Рет саны | Мұғалімнің аты-жөні | Қай жылы аттестаттаудан өтті,санаты | Келесі аттестаттаудан өту мерзімі |
1 | Козыбакова Назгуль Жакановна | 2019, зерттеуші | 2024 |
2 | Магауина Жадыра Магауевна | 2019, сарапшы | 2024 |
3 | Бердібек Гулмира Сайлауқызы | 2019, модератор | 2024 |
4 | Дүйсенбек Гүлнұр Сыпабекқызы | 2021, сарапшы | 2026 |
5 | Дүбірова Шапағат Жәнібекқызы | 2021, сарапшы | 2026 |
6 | Мейірбек Досжан Бахтиярұлы | 2020, сарапшы | 2025 |
7 | Қали Анира Серікқызы | 2022, педагог | 2023 |
8 | Жаңбырбай Жаңыл Амарнгелдіқызы | 2022, педагог | 2023 |
Математика, информатика әдіс бірлестіктегі жас мұғалімдер туралы мәлімет
2021 – 2022 оқу жылы.
№ | Мұғалімнің аты-жөні | Туған жылы | Сабақ беретін пәні | Бітірген оқу орны,жылы | Осы мектепке келген жылы | санаты | Еңбек отілі | Тәлімгердің аты-жөні |
1 | Қали Анира Серікқызы | 03.08.1995 | информатика | Алматы Университеті, 2017 ж | 2021 | педагог | 4 ай | Козыбакова Н.Ж. |
2 | Жаңбырбай Жаңыл Амангелдіқызы | 23.02.1997 | математика | Ә.Қуатбеков атындағы халықтар достығы университеті, 2018 ж | 2021 | педагог | 4 ай | Козыбакова Н.Ж. |
.
2021-2022 оқу жылында кездескен проблемалар
Математика пәніне оқушылардың қызығушылығын арттыру, олардың логикалық ойлау қабілетін, ауызша тез есептеу дағдыларын қалыптастыру, олармен жұмыс жоспарын құрып, жеке дара жұмыс істеу өз дәрежесінде емес.. Олардың нәтижесі көрмелерде, түрлі өнер байқаулары мен спорт жарыстарында көрінеді. Сол себептен біз, бірлестік мұғалімдері бар қолдан келгенімізді жасап, оқушыларды түрлі сайыстарға, олимпиядаларға, ғылыми жобаларға қатыстыруымыз қажет. Осы мәселені қолға алуымыз керек. Әрине, бәрі ойдағыдай, жоспарлағандай болмайды. Әр мұғалім өз жұмысына жауапкершілікпен қарап, биылғы оқу жылында орын алған кемшіліктерге жол бермеуі тиіс. Өзара сабаққа қатысу аз. Тек онкүндік шеңберінде ғана бір-біріміздің сабақтарымызға кіреміз. Осы жағдайды да реттеу қажет. Тәлімгерлер тарапынан жас мұғалімдерге әдістемелік көмек пен қолдауды да күшейту керек. Математика пәнінен орын алған кемшіліктер келесі оқу жылында қайталанбауы тиіс. Сонымен қоса оқу процесінде жаңа ақпараттық технологияларды сабақта пайдалану-күн тәртібінен түспейді.
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты қолға алу қажет. ҰБТдан математика пәні бойынша орташа ұпай және сапа көрсеткішін көтеруді қолға алу. Бұл жердегі жағдай пән мұғалімінің жоғары талап қойып, қатаң бақылауына, сынып жетекшісінің қадағалауы мен оқушының жауапкершілігіне байланысты екені сөзсіз. Осы тұрғыдан қарағанда проблемалар баршылық, ең бастысы әр мұғалім өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарауы тиіс. Бірақ бұл жағдайды проблемаға жатқызуға болмайды, әр адам өзінің міндеті мен мақсатын білуі керек.
2021-2022 оқу жылына ұсыныстар:
1. Оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында шығармашылық жұмыс түрлерін ұйымдастыруды күшейту.
2. Дарынды оқушылармен үйірмелер арқылы жеке дара жұмыс жүргізу.
3. Сабақтың сапасын көтеру мақсатында түрлі әдіс-тәсілдер мен жаңа ақпараттық технология элементтерін кеңінен пайдалану.
4. Ғылыми жобаға оқушыларды тарту.
5. Мұғалімдерді біліктілік курстарына жіберу.
6. Жас мамандармен әдістемелік жұмысты нығайту.