Ақпарат - №145 Гимназия http://145-kaz.alschool.kz/ ru Ақпарат - №145 Гимназия DataLife Engine «Орта білім беру ұйымдарында 2023-2024 оқу жылының басталу және аяқталу мерзімдерін, сондай-ақ білім алушыларды қорытынды аттестаттаудан өткізу мерзімдерін айқындау туралы» http://145-kaz.alschool.kz/main/2938-orta-blm-beru-jymdarynda-2023-2024-ou-zhylyny-bastalu-zhne-ajatalu-merzmdern-sondaj-a-blm-alushylardy-orytyndy-attestattaudan-tkzu-merzmdern-ajyndau-turaly.html http://145-kaz.alschool.kz/main/2938-orta-blm-beru-jymdarynda-2023-2024-ou-zhylyny-bastalu-zhne-ajatalu-merzmdern-sondaj-a-blm-alushylardy-orytyndy-attestattaudan-tkzu-merzmdern-ajyndau-turaly.html
]]>

]]>
admin Wed, 24 Apr 2024 11:51:58 +0600
«Даналық мектебі» жобасы аясында «Әке – ұрпақ тірегі, елінің жүрегі» атты тақырыпта аудандық семинар өтті. http://145-kaz.alschool.kz/main/2839-danaly-mekteb-zhobasy-ajasynda-ke-rpa-treg-eln-zhreg-atty-tayrypta-audandy-seminar-tt.html http://145-kaz.alschool.kz/main/2839-danaly-mekteb-zhobasy-ajasynda-ke-rpa-treg-eln-zhreg-atty-tayrypta-audandy-seminar-tt.html


2024 жылғы 15 қаңтарда Әл –Фараби атындағы №145 мектеп- гимназияның базасында «Даналық мектебі» жобасы аясында «Әке – ұрпақ тірегі, елінің жүрегі» атты тақырыпта семинар өтті. 


         Семинар мақсаты бала тәрбиесінде, мамандық таңдауда  әкенің рөлінің зор екенін түсіндіру,  отбасы құндылықтарын насихаттау, ата-аналардың отбасындағы және қоғамдағы жауапкершілігін арттыру. 


        Семинар барысында «Ата кәсібі- балаға нәсіп», «Әке дәстүрі- балаға аманат», «Әке көрген оқ жонар, химия оны қолданар», «Ғасырлық тарихы бар әкелер достығы», «Мамандық таңдаудағы әкенің рөлі» «Үлгі тұтар тұлға» тақырыбында сыныптан тыс іс шаралар  өткізілді.   Іс – шара барысында мектеп оқушылары әкелерімен бірге  түрлі сайыстарға түсіп, практика жүзінде өз кәсіптерінен  тәжірибелер көрсетті. Сонымен қатар, атадан балаға, баладан немереге жалғасқан әкелер достығының нағыз үлгісін  келер ұрпаққа көрсете отырып, достық сөзінің мән – мағынасының тереңдігін насихаттай білді. Химия пәнінде химиялық лабороторияда қызмет ететін әкелер химиялық   қоспалар арқылы тәжірибелер жасаса, физика пәнінде электр желісінің маманы өз қызметінің қызықты сәттері және өмірде қолдана алу жолдарымен бөлісті. Алғашқы әскери дайындық пәнінде ер балаларды ертеңгі ел қорғайтын ер, абыройлы әке, қадірлі отағасы,  ұлттың намысты азаматы ретінде әділдікке, қайсарлыққа, кеңдікке баулу, қыз балалар бойында адамгершілік қасиеттері, мейірімділікті, қайырымдылықты, қамқорлықты, кішіпейілділікті дамыту мақсатында  танымдық сабақ ұйымдастырылды. Танымдық сабақ барысында  оқушылар әскери мамандықты игерген әкелермен бірге автоматты шашып, қайта жинау өнерімен бөлісті және потриоттық әндер орындай отырып, жауынгерлік дайындықтарының алғашқы бастамаларымен таныстырды. Көркем еңбек пәнінде оқушылар әкелерімен бірге қыл арамен жұмыс жасау үлгісін көрсетті және пиографиялық  отпен жұмыс жасай отырып, модульдік станоктарда жұмыс жасау түрлерін насихаттады. Оқушылардың әкелері түрлі тапсырмаларды орындау арқылы өз баласының деңгейіне түсіп, балаларының көзімен мамандықты меңгеруге тырысты.

       Семинардың екінші бөлімінде келген қонақтармен «Әкенің рөлі» деген тақырыпта коучинг ұйымдастырылды. Коучинг барысында түрлі инновациялық әдіс – тәсілдер арқылы қоғамдағы, отбасындағы әкенің рөліне баға берілді. Сондай-ақ, қатысушы- әкелер  «ата, әке тұлғасына» тән қасиеттер мен отбасы құндылықтары турасында ұсыныстарымен бөлісті. Әр сала қызметкерлерінің пікірлері маңызды, келешек ұрпақ тәрбиесіне алаңдайтынын, бей -жай қарамайтынның дәлелі екенін көрсете білді.   Естір құлаққа, көрер көзге тәрбиесі мол ер адамға қажет тағылымды көбіне атасынан, әкесінен үйренуге ұмтылатынын, жасында ұғынбағанды оның ер жеткенде түсіне қоюы екіталай екендігін, сондықтан, әрбір әке бауыр еті баласының қоғамдағы өз орнын қателеспей табуына ықпал ету керектігі, қыз бала болсын, ер бала болсын еңбекқор, намысты, әділ, патриот болу керектігі туралы ойларымен бөлісіп,  өз пікірлерін білдіріп, іс-шара соңында естелікке фотоға түсті.

      Семинарға аудандық мектептердің директорлары мен тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары қатысты. Семинарға қатысушылар тарапынан аталған іс – шара жоғары деңгейде өтті деген баға берілді.   Айта кететін жәйт- Әл – Фараби атындағы №145 мектеп – гимназиясы биылғы жылы сейсмикалық тұрғыдан күшейту мақсатында күрделі жөндеуден өтті. Оқушылар 3 тоқсанды күрделі жөндеуден өткен және материалдық базасы кеңейтілген ғимаратта білім алуды бастады. Мектеп әкімшілігі мен мектеп   ата – аналары және мектеп оқушылары заманауи  үлгідегі жайлы  мектеп   ғимаратында білім алып жатқандары үшін Алматы қаласы әкімдігіне, Алматы қаласы Білім басқармасына және Жайлы орта басқармасына ризашылықтарын білдірді. 




.


]]>


2024 жылғы 15 қаңтарда Әл –Фараби атындағы №145 мектеп- гимназияның базасында «Даналық мектебі» жобасы аясында «Әке – ұрпақ тірегі, елінің жүрегі» атты тақырыпта семинар өтті. 


         Семинар мақсаты бала тәрбиесінде, мамандық таңдауда  әкенің рөлінің зор екенін түсіндіру,  отбасы құндылықтарын насихаттау, ата-аналардың отбасындағы және қоғамдағы жауапкершілігін арттыру. 


        Семинар барысында «Ата кәсібі- балаға нәсіп», «Әке дәстүрі- балаға аманат», «Әке көрген оқ жонар, химия оны қолданар», «Ғасырлық тарихы бар әкелер достығы», «Мамандық таңдаудағы әкенің рөлі» «Үлгі тұтар тұлға» тақырыбында сыныптан тыс іс шаралар  өткізілді.   Іс – шара барысында мектеп оқушылары әкелерімен бірге  түрлі сайыстарға түсіп, практика жүзінде өз кәсіптерінен  тәжірибелер көрсетті. Сонымен қатар, атадан балаға, баладан немереге жалғасқан әкелер достығының нағыз үлгісін  келер ұрпаққа көрсете отырып, достық сөзінің мән – мағынасының тереңдігін насихаттай білді. Химия пәнінде химиялық лабороторияда қызмет ететін әкелер химиялық   қоспалар арқылы тәжірибелер жасаса, физика пәнінде электр желісінің маманы өз қызметінің қызықты сәттері және өмірде қолдана алу жолдарымен бөлісті. Алғашқы әскери дайындық пәнінде ер балаларды ертеңгі ел қорғайтын ер, абыройлы әке, қадірлі отағасы,  ұлттың намысты азаматы ретінде әділдікке, қайсарлыққа, кеңдікке баулу, қыз балалар бойында адамгершілік қасиеттері, мейірімділікті, қайырымдылықты, қамқорлықты, кішіпейілділікті дамыту мақсатында  танымдық сабақ ұйымдастырылды. Танымдық сабақ барысында  оқушылар әскери мамандықты игерген әкелермен бірге автоматты шашып, қайта жинау өнерімен бөлісті және потриоттық әндер орындай отырып, жауынгерлік дайындықтарының алғашқы бастамаларымен таныстырды. Көркем еңбек пәнінде оқушылар әкелерімен бірге қыл арамен жұмыс жасау үлгісін көрсетті және пиографиялық  отпен жұмыс жасай отырып, модульдік станоктарда жұмыс жасау түрлерін насихаттады. Оқушылардың әкелері түрлі тапсырмаларды орындау арқылы өз баласының деңгейіне түсіп, балаларының көзімен мамандықты меңгеруге тырысты.

       Семинардың екінші бөлімінде келген қонақтармен «Әкенің рөлі» деген тақырыпта коучинг ұйымдастырылды. Коучинг барысында түрлі инновациялық әдіс – тәсілдер арқылы қоғамдағы, отбасындағы әкенің рөліне баға берілді. Сондай-ақ, қатысушы- әкелер  «ата, әке тұлғасына» тән қасиеттер мен отбасы құндылықтары турасында ұсыныстарымен бөлісті. Әр сала қызметкерлерінің пікірлері маңызды, келешек ұрпақ тәрбиесіне алаңдайтынын, бей -жай қарамайтынның дәлелі екенін көрсете білді.   Естір құлаққа, көрер көзге тәрбиесі мол ер адамға қажет тағылымды көбіне атасынан, әкесінен үйренуге ұмтылатынын, жасында ұғынбағанды оның ер жеткенде түсіне қоюы екіталай екендігін, сондықтан, әрбір әке бауыр еті баласының қоғамдағы өз орнын қателеспей табуына ықпал ету керектігі, қыз бала болсын, ер бала болсын еңбекқор, намысты, әділ, патриот болу керектігі туралы ойларымен бөлісіп,  өз пікірлерін білдіріп, іс-шара соңында естелікке фотоға түсті.

      Семинарға аудандық мектептердің директорлары мен тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары қатысты. Семинарға қатысушылар тарапынан аталған іс – шара жоғары деңгейде өтті деген баға берілді.   Айта кететін жәйт- Әл – Фараби атындағы №145 мектеп – гимназиясы биылғы жылы сейсмикалық тұрғыдан күшейту мақсатында күрделі жөндеуден өтті. Оқушылар 3 тоқсанды күрделі жөндеуден өткен және материалдық базасы кеңейтілген ғимаратта білім алуды бастады. Мектеп әкімшілігі мен мектеп   ата – аналары және мектеп оқушылары заманауи  үлгідегі жайлы  мектеп   ғимаратында білім алып жатқандары үшін Алматы қаласы әкімдігіне, Алматы қаласы Білім басқармасына және Жайлы орта басқармасына ризашылықтарын білдірді. 




.


]]>
admin Mon, 15 Jan 2024 23:49:35 +0600
конкурстық комиссияның шешімі http://145-kaz.alschool.kz/main/2718-https-cloudmailru-public-x2gg-icrhxniw9.html http://145-kaz.alschool.kz/main/2718-https-cloudmailru-public-x2gg-icrhxniw9.html https://cloud.mail.ru/public/x2gg/icRhXNiW9​​​]]> https://cloud.mail.ru/public/x2gg/icRhXNiW9​​​]]> admin Mon, 21 Aug 2023 21:34:31 +0600 Конкурстық комиссия шешімі http://145-kaz.alschool.kz/main/2717-konkursty-komissija-sheshm.html http://145-kaz.alschool.kz/main/2717-konkursty-komissija-sheshm.html admin Mon, 21 Aug 2023 21:10:12 +0600 "МЕКТЕПКЕ ЖОЛ" ҚАЙЫРЫМДЫЛЫҚ АКЦИЯСЫ http://145-kaz.alschool.kz/main/2716-mektepke-zhol-ajyrymdyly-akcijasy.html http://145-kaz.alschool.kz/main/2716-mektepke-zhol-ajyrymdyly-akcijasy.html Баршаңызды әлеуметтік көмекті қажет ететін барлық оқушыға ағымдағы оқу жылында демеушілік көмек есебінен мектепке дайындалуда қолдау көрсетуге шақырамыз.


 
 Акцияның ұраны:
 Мектепке жол-Шекарасыз жақсылық.
 Қазақстан Республикасының әрбір азаматы халықтың әлеуметтік осал топтарынан шыққан балаларды мектепке дайындауда атаулы көмек көрсетуде азаматтық белсенділік таныта алады, оның мектепке жолы қуанышты болуы үшін әрбір балаға шынайы қамқорлық пен назар аудара алады.
 
 Акцияның мақсаты-аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға оқу жылының басталуына дайындық кезінде материалдық қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша балалардың мектепке келмеуінің алдын алу.
 
 Акцияның басталуы 2023 жылдың 1 тамызынан, аяқталуы - 2023 жылдың 30 қыркүйегінде.
 Қолдау көрсетушілер әлеуметтік педагог Жанұзақ Қымбатқа 
 
📲 8707 421 91 95 хабарласа алады.

]]>

]]>
admin Tue, 01 Aug 2023 19:33:20 +0600
БОС ЛАУАЗЫМДЫҚ ОРЫНҒА КОНКУРС http://145-kaz.alschool.kz/main/2715-bos-lauazymdy-oryna-konkurs.html http://145-kaz.alschool.kz/main/2715-bos-lauazymdy-oryna-konkurs.html Алматы қаласыБостандық ауданы, «Әл –Фараби атындағы №145 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Химия, орыс тілі мен әдебиеті, тарих, музыка  мұғалімдеріне  және дефектолог, логопен мамандарына арналған бос лауазымдық орынға конкурс жариялайды

1


 
Мекеме атауы

Алматы қаласы Білім басқармасы «Әл-Фараби атындағы №145 ЖББМ» КММ
 
 

Орналасқа жері, пошта мекенжайы

Алматы қаласы, Орбита -3 ықшам ауданы, 5Г үй

Байланыс телефондары


Электронды пошта мекенжайы

145sch@mail.ru

2

Бос немесе уақытша бос жұмыс орнының атауы, жүктеме 

Химия пәнінің мұғалімі -1 мөлшерлеме.
 Орыс тілі мұғалімі -2 мөлшерлеме.
 
Тарих мұғалімі – 1 мөлшерлемеден.
 
Музыка  мұғалімі- 1 мөлшерлеме.
 
дефектолог-1 мөлшерлеме

Логопед-1 мөлшерлеме

Басты қызметтік міндеттер

-Барлық пәндер  бойынша мұғалімдердің  функционалдық міндеттері:
  - білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді қамтамасыз етеді;
 - тәрбиеленуші мен оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, жеке қабілеттердің, білім алушының ашылуына және дамуына ықпал етеді;
 - оқушыны ұстазға деген құрметпен қарауға тәрбиелейді,  мұғалімге сыпайы түрде аты-жөні мен әкесінің атын айтып немесе «мұғалім/учитель» деп тікелей үндеу арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилін және сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
 -оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
 - пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарларды, бөлім бойынша жиынтық бағалауға және тоқсанға жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды құрастырады;
 -  бөлім бойынша жиынтық бағалау және ескертулермен тоқсан бойынша жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау жүргізеді;
 - журнал толтырады (қағаз немесе электронды);
 білім алушылардың және тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-әрекеттік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
 -  оқу жоспарларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және енгізуге қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде орындалуын қамтамасыз етеді;
 оқушылар, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттейді;
 - инклюзивті білім беруге жағдай жасайды;
 -  ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып оқу бағдарламаларын бейімдейді;
 арнаулы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша жоюға бағытталған білім алушыларды, оқушыларды оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыстарды жүргізеді;
 -  интерактивті оқу материалдарын және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтан сабақтар ұйымдастырады;
 -  әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер бірлестіктерінің, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
 ата-аналарға арналған педагогикалық кеңестерге қатысады;
 - ата-аналарға кеңес береді;
 -   кәсіби құзыреттілігін арттырады;
 -  қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;
 -  оқу-тәрбие процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
 -  ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтасады;
 -  білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттар тізбесін толтырады;
 -   білім алушылар мен оқушылар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық принциптерін қалыптастырады.
 Білуі керек:
 Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы», «Қазақстан Республикасындағы Тіл туралы Заңы», «Әлеуметтік «Мүмкіндігі шектеулі балаларды медициналық-педагогикалық және коррекциялық қолдау», Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер;
 -  оқу пәнінің мазмұны, оқу үрдісі, оқыту және бағалау әдістері;
 -  педагогика және психологияны;
 - пәнді оқыту әдістемесін, оқу-тәрбие жұмысын, оқу құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;
 -  педагогикалық этика нормаларын;
 - оқу кабинеттері мен қосалқы бөлмелердің жабдықталуына қойылатын талаптарды;
 -  құқық негіздерін және еңбекті ғылыми ұйымдастыруды, экономиканы;
 -  еңбек заңнамасының негіздерін, қауіпсіздік техникасын және еңбекті қорғау ережелерін, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормаларын.
       

Еңбек төлемінің мөлшері және жағдайы 

• еңбек өтіліне және біліктілік санатына сәйкес төленеді;
 
 

3

Үміткерге қойылатын біліктілік талаптары, бекітілген
 мұғалімдердің типтік біліктілік сипаттамалары

• жұмыс тәжірибесіне талаптарды ұсынбай, тиісті бейіндегі жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс тәжірибесіне талаптарды ұсынбай тиісті бейіндегі техникалық және кәсіптік педагогикалық білім;
 • және (немесе) біліктілігінің ең жоғары деңгейі болған жағдайда, шебер-мұғалім үшін педагогикалық жұмыс өтілі 5 жылды құрайды;
 • және (немесе) жоғары және орташа біліктілік, педагогикалық жұмыс өтілі болған жағдайда: педагог-модератор үшін – кемінде 2 жыл, сарапшы мұғалімге – кемінде 3 жыл, оқытушы-зерттеушіге – кемінде 4 жыл.

4

Құжаттарды қабылдау мерзімі және конкурс өтетін мерзім 

Құжаттарды қабылдау   15.08.2023 ж. 18.00 ге дейін 

5

Қажетті құжаттар тізімі

1. осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша конкурсқа қатысуға өтінім;
 2. жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін);
 3. кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары – бар болса);
 4. Педагог қызметкерлердің үлгілік біліктілік сипаттамаларында бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
 5. еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
 6. «Денсаулық сақтау саласындағы бухгалтерлік құжаттама нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 30 қазандағы ҚР ДСМ-175/2020 міндеттері бұйрықпен бекітілген нысан бойынша денсаулығы туралы анықтама.  
 2. жүйке-психиатриялық ұйымнан анықтама;
 3. наркологиялық ұйымнан анықтама;
 4. Ұлттық біліктілік тестілеуінің сертификаты (бұдан әрі – ҰКТ) немесе педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, мұғалім-мастер біліктілік санатының сертификаты (бар болса);

     5. 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бос немесе уақытша бос педагог лауазымына орналасуға үміткердің толтырылған бағалау парағы.
      6.  тәжірибесі жоқ үміткерге арналған ұзақтығы 15 минуттан кем емес, ең аз рұқсаты 720 x 480 бейне көрсетілімі.

6

Уақытша бос жұмыс орнының мерзімі 















































__________________________________________________________________
 лауазым, ұйым атауы, мекенжай (облыс, район, қала\ауыл)

Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:


  Бірінші басшылардың және 
 мемлекеттік білім беру мекемелері 
 педагогтерін лауазымға тағайындау, 
 лауазымнан босату ережесіне
 10-қосымша



Форма


____________________________
  государственный орган,
  объявивший конкурс

__________________________________________________________________
 
Кандидаттың аты-жөні (болған жағдайда), ЖСН
  __________________________________________________________________
 
(лауазымы, жұмыс орны)
 
 __________________________________________________________________
  __________________________________________________________________
 
Негізгі тұратын жері, тіркелген мекенжайы, байланыс телефон 
 
 

Өтініш


       Мені бос/уақытша бос жұмыс орнының конкурсына жіберуіңізді сұраймын (керектіні белгілеу)
  _______________________________________________________________________________


 
лауазым, ұйым атауы, мекенжай (облыс, район, қала\ауыл)
  қазіргі уақытта жұмыс жасаймын.________________________________________________
 Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі

Оқу орны атауы

Оқыған жылдар

Диплом бойынша иеленген мамандық






      Біліктілік категориясының болуы (иеленген мерзім (бекітулер)):
  __________________________________________________________________
  Педагогикалық жұмыс өтілі: ________________________________________
  Келесі жұмыс нәтижелерін иелендім: _________________________________
  Марапаттар, атақтар, дәрежелер, ғылыми дәреже, ғылыми атақ, сондай-ақ қосымша мәліметтер (болған жағдайда)
 __________________________________________________________________
 _____________________________________________
  (қолы) (Т.А.Ә. (болған жағдайда)





                                                       Бірінші басшылардың және
                                               мемлекеттік білім беру мекемелері
                                                педагогтерін лауазымға тағайындау,
                                                    лауазымнан босату ережесіне
                                                                  11-қосымша


Нысан

Бос немесе уақытша бос лауазымға кандидатты бағалау парағы
  __________________________________________________________________
  (тегі, аты, әкемінің аты (болған жағдайда))

Көрсеткіштер

Куәландыратын құжат

Ұпай сандары
  ( 1-ден 20-ға дейін)

1.

Білім деңгейі

Білімі туралы диплом көшірмесі және диплом қосымшасы 

Техникалық және кәсіби = 1 ұпай
 Жоғары күндізгі бөлім = 2 ұпай
 Үздік дипломмен жоғары күндізгі бөлім = 3 ұпай
 Магистратура = 5 ұпай
 Жоғары сырттай/ қашықтан оқу = минус 2 ұпай

2.

Ғылыми/академиялық дәреже 

Білімі туралы диплом көшірмесі және диплом қосымшасы

PHD-доктор = 10 ұпай
  Ғылым докторы = 10 ұпай
 Ғылым кандидаты= 10 ұпай

3.

Еңбек өтілі жоқ кандидаттардың сертификациядан өту нәтижелері 

Сертификат

"Педагог"біліктілік категориясы 5 ұпай

4.

Біліктілік категориясы 

куәлік, өзге құжат

2 категория = 1 ұпай
  1 категория = 2 ұпай
  Жоғары категория = 3 ұпай
  Педагог-модератор = 3 ұпай
  Педагог-эксперт = 5 ұпай
  Педагог-зерттеуші = 7 ұпай
  Педагог-шебер = 10 ұпай

5.

Әкімшілік және әдістемелік қызметтердегі тәжірибесі 

Еңбек кітапшасы/ еңбек кітапшасын алмастыратын құжат 

Әдіскер (2 жылдан кем емес еңбек өтілі) = 1 ұпай 
 директора орынбасары
  (2 жылдан кем емес еңбек өтілі) = 3 ұпай 
 директор (2 жылдан кем емес еңбек өтілі) = 5 ұпай

6.

Алғаш рет жұмысқа орналасатын педагогтер үшін 

Білім туралы дипломның қосымшасы

Педагогикалық/кәсіби практика нәтижелері
 "өте жақсы" = 1 ұпай
  "жақсы" = 0,5 ұпай

7.

Алдыңғы жұмыс орнынан немесе оқу орнынан ұсыныс хат (педагог қызметінде) 

Ұсыныс хат  (конкурсты өз бетінше жариялаған білім беру ұйымы соңғы жұмыс/оқу орны бойынша ұйымға/оқу мекемесіне өтініш жасайды)

Жағымды ұсыныс хаттың болуы = 3 ұпай
  Жағымсыз ұысыныс хаттың болуы = 3 ұпай алынады

8.

Кәсіби жетістіктер көрсеткіші 

- олимпиадалар мен жарыстар жеңімпаздарының дипломдары, сертификаттары, білім алушылардың  ғылыми жобалары;
 - олимпиадалар мен мұғалімдер байқауларының жеңімпаздарының дипломдары, сертификаттары;
 - мемлекеттік марапаттар

олимпиадалар мен жарыстардың жеңімпаздары = 0,5 ұпай
 ғылыми жобалар = 1 ұпай
 олимпиадалар мен жарыстардың жеңімпаздары = 3 ұпай
 «Үздік педагог» байқауының қатысушысы = 1 ұпай
 «Үздік педагог» байқауының жеңімпазы = 5 ұпай
 медаль иегері
 "Қазақстан еңбек сіңірген ұстазы" = 10 ұпай

9.

Әдістемелік қызмет

-авторлық жұмыстар және жарияланымдар  

ҚР БҒМ тізіміне енгізілген оқулықтардың және 
 (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен 
 авторы = 5 балл
 РУМС тізіміне енген оқулықтардың және (немесе) ОӘК авторы
 немесе бірлескен авторы = 2 ұпай
 зерттеулер туралы жарияланымның болуы
 КОКСОН тізіміне енгізілген ғылыми-зерттеу 
 мақалаларының болуы,
 Scopus = 3 ұпай

10.

Қоғамдық-педагогтік қызмет 

Әлеуметтік-педагогикалық қызметті растайтын құжат

тәлімгер = 0,5 ұпай
 МО жетекшілігі = 2 ұпай
 2 тілде оқыту, орыс/қазақ = 2 балл
 шетел/орыс, шетел/қазақ) = 3 балл,
 3 тілде оқыту
 (қазақ, орыс, шетел) = 5 ұпай

11.

Курстық дайындық 

пән бойынша дайындық туралы сертификаттар;
 - 
цифрлық сауаттылық сертификаты
 
 

ЦПМ НЗМ, "Өрлеукурстары= 0,5 балла
  
курстар
 
кәсіби даму бағдарламалары келісілді
  
білім беру саласындағы уәкілетті органмен;
 
біліктілікті арттыру ұйымдарымен жүзеге асырылады
  
Министрдің бұйрығына сәйкес тізімге енгізілген
 28 
қаңтардағы Қазақстан Республикасының білім және ғылым
  2016 
ж. No 95 (Мемлекеттік тізілімде тіркелген).
  № 30068 
нормативтік құқықтық актілерді тіркеу.
 = 0,5 
ұпай (әрқайсысы бөлек)

12.

Мемлекеттік білім гранты бойынша білім алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі, «Дипломмен ауылға!», «Серпін» мемлекеттік бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесіне жіберілген педагог. 

Мемлекеттік грант иегері сертификаты, келісімшарт 

3 ұпай

Барлығы:




ЕСКЕРТУ: 




















         Бірінші басшылардың және 
                                                        мемлекеттік білім беру мекемелері 
                                                        педагогтерін лауазымға тағайындау, 
                                                            лауазымнан босату ережесіне
                                                                              12-қосымша





Көрсетілетін қызметті алушының шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі




       Мен, _______________________________ сәйкес мемлекеттік қызмет
       
(Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)) 

көрсету үшін қажетті мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін қызметке тағайындау, қызметтен босату қағидаларына 1-қосымшаның 8-тармағына сәйкес қол жеткізу шектелген дербес деректерге қол жеткізуге келісімімді беремін. 


"Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабы, оған мыналар кіреді:
       1) жеке деректерді үшінші тұлғаға беру;
 
2) дербес деректерді өңдеу барысында трансшекаралық беру;
       3) жеке деректерді жалпыға қолжетімді көздерге тарату.
       Ұсынылған құжаттардың түпнұсқалығын және мемлекеттік қызметтерді көрсетуге қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін қажетті басқа да ақпаратты қамтитын қолжетімділігі шектеулі жеке деректерге қол жеткізуге келісемін.


       Бұл келісім мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алғанға дейінгі бүкіл кезең ішінде жарамды.








       _______________________________________________
       (қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

]]>
Алматы қаласыБостандық ауданы, «Әл –Фараби атындағы №145 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Химия, орыс тілі мен әдебиеті, тарих, музыка  мұғалімдеріне  және дефектолог, логопен мамандарына арналған бос лауазымдық орынға конкурс жариялайды

1


 
Мекеме атауы

Алматы қаласы Білім басқармасы «Әл-Фараби атындағы №145 ЖББМ» КММ
 
 

Орналасқа жері, пошта мекенжайы

Алматы қаласы, Орбита -3 ықшам ауданы, 5Г үй

Байланыс телефондары


Электронды пошта мекенжайы

145sch@mail.ru

2

Бос немесе уақытша бос жұмыс орнының атауы, жүктеме 

Химия пәнінің мұғалімі -1 мөлшерлеме.
 Орыс тілі мұғалімі -2 мөлшерлеме.
 
Тарих мұғалімі – 1 мөлшерлемеден.
 
Музыка  мұғалімі- 1 мөлшерлеме.
 
дефектолог-1 мөлшерлеме

Логопед-1 мөлшерлеме

Басты қызметтік міндеттер

-Барлық пәндер  бойынша мұғалімдердің  функционалдық міндеттері:
  - білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді қамтамасыз етеді;
 - тәрбиеленуші мен оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, жеке қабілеттердің, білім алушының ашылуына және дамуына ықпал етеді;
 - оқушыны ұстазға деген құрметпен қарауға тәрбиелейді,  мұғалімге сыпайы түрде аты-жөні мен әкесінің атын айтып немесе «мұғалім/учитель» деп тікелей үндеу арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилін және сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
 -оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
 - пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарларды, бөлім бойынша жиынтық бағалауға және тоқсанға жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды құрастырады;
 -  бөлім бойынша жиынтық бағалау және ескертулермен тоқсан бойынша жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау жүргізеді;
 - журнал толтырады (қағаз немесе электронды);
 білім алушылардың және тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-әрекеттік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
 -  оқу жоспарларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және енгізуге қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде орындалуын қамтамасыз етеді;
 оқушылар, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттейді;
 - инклюзивті білім беруге жағдай жасайды;
 -  ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып оқу бағдарламаларын бейімдейді;
 арнаулы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша жоюға бағытталған білім алушыларды, оқушыларды оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыстарды жүргізеді;
 -  интерактивті оқу материалдарын және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтан сабақтар ұйымдастырады;
 -  әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер бірлестіктерінің, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
 ата-аналарға арналған педагогикалық кеңестерге қатысады;
 - ата-аналарға кеңес береді;
 -   кәсіби құзыреттілігін арттырады;
 -  қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;
 -  оқу-тәрбие процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
 -  ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтасады;
 -  білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттар тізбесін толтырады;
 -   білім алушылар мен оқушылар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық принциптерін қалыптастырады.
 Білуі керек:
 Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы», «Қазақстан Республикасындағы Тіл туралы Заңы», «Әлеуметтік «Мүмкіндігі шектеулі балаларды медициналық-педагогикалық және коррекциялық қолдау», Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер;
 -  оқу пәнінің мазмұны, оқу үрдісі, оқыту және бағалау әдістері;
 -  педагогика және психологияны;
 - пәнді оқыту әдістемесін, оқу-тәрбие жұмысын, оқу құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;
 -  педагогикалық этика нормаларын;
 - оқу кабинеттері мен қосалқы бөлмелердің жабдықталуына қойылатын талаптарды;
 -  құқық негіздерін және еңбекті ғылыми ұйымдастыруды, экономиканы;
 -  еңбек заңнамасының негіздерін, қауіпсіздік техникасын және еңбекті қорғау ережелерін, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормаларын.
       

Еңбек төлемінің мөлшері және жағдайы 

• еңбек өтіліне және біліктілік санатына сәйкес төленеді;
 
 

3

Үміткерге қойылатын біліктілік талаптары, бекітілген
 мұғалімдердің типтік біліктілік сипаттамалары

• жұмыс тәжірибесіне талаптарды ұсынбай, тиісті бейіндегі жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс тәжірибесіне талаптарды ұсынбай тиісті бейіндегі техникалық және кәсіптік педагогикалық білім;
 • және (немесе) біліктілігінің ең жоғары деңгейі болған жағдайда, шебер-мұғалім үшін педагогикалық жұмыс өтілі 5 жылды құрайды;
 • және (немесе) жоғары және орташа біліктілік, педагогикалық жұмыс өтілі болған жағдайда: педагог-модератор үшін – кемінде 2 жыл, сарапшы мұғалімге – кемінде 3 жыл, оқытушы-зерттеушіге – кемінде 4 жыл.

4

Құжаттарды қабылдау мерзімі және конкурс өтетін мерзім 

Құжаттарды қабылдау   15.08.2023 ж. 18.00 ге дейін 

5

Қажетті құжаттар тізімі

1. осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша конкурсқа қатысуға өтінім;
 2. жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін);
 3. кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары – бар болса);
 4. Педагог қызметкерлердің үлгілік біліктілік сипаттамаларында бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
 5. еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
 6. «Денсаулық сақтау саласындағы бухгалтерлік құжаттама нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 30 қазандағы ҚР ДСМ-175/2020 міндеттері бұйрықпен бекітілген нысан бойынша денсаулығы туралы анықтама.  
 2. жүйке-психиатриялық ұйымнан анықтама;
 3. наркологиялық ұйымнан анықтама;
 4. Ұлттық біліктілік тестілеуінің сертификаты (бұдан әрі – ҰКТ) немесе педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, мұғалім-мастер біліктілік санатының сертификаты (бар болса);

     5. 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бос немесе уақытша бос педагог лауазымына орналасуға үміткердің толтырылған бағалау парағы.
      6.  тәжірибесі жоқ үміткерге арналған ұзақтығы 15 минуттан кем емес, ең аз рұқсаты 720 x 480 бейне көрсетілімі.

6

Уақытша бос жұмыс орнының мерзімі 















































__________________________________________________________________
 лауазым, ұйым атауы, мекенжай (облыс, район, қала\ауыл)

Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:


  Бірінші басшылардың және 
 мемлекеттік білім беру мекемелері 
 педагогтерін лауазымға тағайындау, 
 лауазымнан босату ережесіне
 10-қосымша



Форма


____________________________
  государственный орган,
  объявивший конкурс

__________________________________________________________________
 
Кандидаттың аты-жөні (болған жағдайда), ЖСН
  __________________________________________________________________
 
(лауазымы, жұмыс орны)
 
 __________________________________________________________________
  __________________________________________________________________
 
Негізгі тұратын жері, тіркелген мекенжайы, байланыс телефон 
 
 

Өтініш


       Мені бос/уақытша бос жұмыс орнының конкурсына жіберуіңізді сұраймын (керектіні белгілеу)
  _______________________________________________________________________________


 
лауазым, ұйым атауы, мекенжай (облыс, район, қала\ауыл)
  қазіргі уақытта жұмыс жасаймын.________________________________________________
 Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі

Оқу орны атауы

Оқыған жылдар

Диплом бойынша иеленген мамандық






      Біліктілік категориясының болуы (иеленген мерзім (бекітулер)):
  __________________________________________________________________
  Педагогикалық жұмыс өтілі: ________________________________________
  Келесі жұмыс нәтижелерін иелендім: _________________________________
  Марапаттар, атақтар, дәрежелер, ғылыми дәреже, ғылыми атақ, сондай-ақ қосымша мәліметтер (болған жағдайда)
 __________________________________________________________________
 _____________________________________________
  (қолы) (Т.А.Ә. (болған жағдайда)





                                                       Бірінші басшылардың және
                                               мемлекеттік білім беру мекемелері
                                                педагогтерін лауазымға тағайындау,
                                                    лауазымнан босату ережесіне
                                                                  11-қосымша


Нысан

Бос немесе уақытша бос лауазымға кандидатты бағалау парағы
  __________________________________________________________________
  (тегі, аты, әкемінің аты (болған жағдайда))

Көрсеткіштер

Куәландыратын құжат

Ұпай сандары
  ( 1-ден 20-ға дейін)

1.

Білім деңгейі

Білімі туралы диплом көшірмесі және диплом қосымшасы 

Техникалық және кәсіби = 1 ұпай
 Жоғары күндізгі бөлім = 2 ұпай
 Үздік дипломмен жоғары күндізгі бөлім = 3 ұпай
 Магистратура = 5 ұпай
 Жоғары сырттай/ қашықтан оқу = минус 2 ұпай

2.

Ғылыми/академиялық дәреже 

Білімі туралы диплом көшірмесі және диплом қосымшасы

PHD-доктор = 10 ұпай
  Ғылым докторы = 10 ұпай
 Ғылым кандидаты= 10 ұпай

3.

Еңбек өтілі жоқ кандидаттардың сертификациядан өту нәтижелері 

Сертификат

"Педагог"біліктілік категориясы 5 ұпай

4.

Біліктілік категориясы 

куәлік, өзге құжат

2 категория = 1 ұпай
  1 категория = 2 ұпай
  Жоғары категория = 3 ұпай
  Педагог-модератор = 3 ұпай
  Педагог-эксперт = 5 ұпай
  Педагог-зерттеуші = 7 ұпай
  Педагог-шебер = 10 ұпай

5.

Әкімшілік және әдістемелік қызметтердегі тәжірибесі 

Еңбек кітапшасы/ еңбек кітапшасын алмастыратын құжат 

Әдіскер (2 жылдан кем емес еңбек өтілі) = 1 ұпай 
 директора орынбасары
  (2 жылдан кем емес еңбек өтілі) = 3 ұпай 
 директор (2 жылдан кем емес еңбек өтілі) = 5 ұпай

6.

Алғаш рет жұмысқа орналасатын педагогтер үшін 

Білім туралы дипломның қосымшасы

Педагогикалық/кәсіби практика нәтижелері
 "өте жақсы" = 1 ұпай
  "жақсы" = 0,5 ұпай

7.

Алдыңғы жұмыс орнынан немесе оқу орнынан ұсыныс хат (педагог қызметінде) 

Ұсыныс хат  (конкурсты өз бетінше жариялаған білім беру ұйымы соңғы жұмыс/оқу орны бойынша ұйымға/оқу мекемесіне өтініш жасайды)

Жағымды ұсыныс хаттың болуы = 3 ұпай
  Жағымсыз ұысыныс хаттың болуы = 3 ұпай алынады

8.

Кәсіби жетістіктер көрсеткіші 

- олимпиадалар мен жарыстар жеңімпаздарының дипломдары, сертификаттары, білім алушылардың  ғылыми жобалары;
 - олимпиадалар мен мұғалімдер байқауларының жеңімпаздарының дипломдары, сертификаттары;
 - мемлекеттік марапаттар

олимпиадалар мен жарыстардың жеңімпаздары = 0,5 ұпай
 ғылыми жобалар = 1 ұпай
 олимпиадалар мен жарыстардың жеңімпаздары = 3 ұпай
 «Үздік педагог» байқауының қатысушысы = 1 ұпай
 «Үздік педагог» байқауының жеңімпазы = 5 ұпай
 медаль иегері
 "Қазақстан еңбек сіңірген ұстазы" = 10 ұпай

9.

Әдістемелік қызмет

-авторлық жұмыстар және жарияланымдар  

ҚР БҒМ тізіміне енгізілген оқулықтардың және 
 (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен 
 авторы = 5 балл
 РУМС тізіміне енген оқулықтардың және (немесе) ОӘК авторы
 немесе бірлескен авторы = 2 ұпай
 зерттеулер туралы жарияланымның болуы
 КОКСОН тізіміне енгізілген ғылыми-зерттеу 
 мақалаларының болуы,
 Scopus = 3 ұпай

10.

Қоғамдық-педагогтік қызмет 

Әлеуметтік-педагогикалық қызметті растайтын құжат

тәлімгер = 0,5 ұпай
 МО жетекшілігі = 2 ұпай
 2 тілде оқыту, орыс/қазақ = 2 балл
 шетел/орыс, шетел/қазақ) = 3 балл,
 3 тілде оқыту
 (қазақ, орыс, шетел) = 5 ұпай

11.

Курстық дайындық 

пән бойынша дайындық туралы сертификаттар;
 - 
цифрлық сауаттылық сертификаты
 
 

ЦПМ НЗМ, "Өрлеукурстары= 0,5 балла
  
курстар
 
кәсіби даму бағдарламалары келісілді
  
білім беру саласындағы уәкілетті органмен;
 
біліктілікті арттыру ұйымдарымен жүзеге асырылады
  
Министрдің бұйрығына сәйкес тізімге енгізілген
 28 
қаңтардағы Қазақстан Республикасының білім және ғылым
  2016 
ж. No 95 (Мемлекеттік тізілімде тіркелген).
  № 30068 
нормативтік құқықтық актілерді тіркеу.
 = 0,5 
ұпай (әрқайсысы бөлек)

12.

Мемлекеттік білім гранты бойынша білім алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі, «Дипломмен ауылға!», «Серпін» мемлекеттік бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесіне жіберілген педагог. 

Мемлекеттік грант иегері сертификаты, келісімшарт 

3 ұпай

Барлығы:




ЕСКЕРТУ: 




















         Бірінші басшылардың және 
                                                        мемлекеттік білім беру мекемелері 
                                                        педагогтерін лауазымға тағайындау, 
                                                            лауазымнан босату ережесіне
                                                                              12-қосымша





Көрсетілетін қызметті алушының шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі




       Мен, _______________________________ сәйкес мемлекеттік қызмет
       
(Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)) 

көрсету үшін қажетті мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін қызметке тағайындау, қызметтен босату қағидаларына 1-қосымшаның 8-тармағына сәйкес қол жеткізу шектелген дербес деректерге қол жеткізуге келісімімді беремін. 


"Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабы, оған мыналар кіреді:
       1) жеке деректерді үшінші тұлғаға беру;
 
2) дербес деректерді өңдеу барысында трансшекаралық беру;
       3) жеке деректерді жалпыға қолжетімді көздерге тарату.
       Ұсынылған құжаттардың түпнұсқалығын және мемлекеттік қызметтерді көрсетуге қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін қажетті басқа да ақпаратты қамтитын қолжетімділігі шектеулі жеке деректерге қол жеткізуге келісемін.


       Бұл келісім мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алғанға дейінгі бүкіл кезең ішінде жарамды.








       _______________________________________________
       (қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

]]>
admin Tue, 01 Aug 2023 19:04:06 +0600
Домбыра күй шертпейді, сыр шертеді http://145-kaz.alschool.kz/main/2714-dombyra-kj-shertpejd-syr-sherted.html http://145-kaz.alschool.kz/main/2714-dombyra-kj-shertpejd-syr-sherted.html Ұлттық аспаптардың бәрі қастерлі. Ал домбыра... Қадыр ақынша айтсақ: «Екі ішектің бірін қатты, бірін сәл-пәл кем бұра, нағыз қазақ – қазақ емес, нағыз қазақ – домбыра! Білгің келсе біздің жайды, содан сұра тек ғана: Одан асқан жоқ шежіре, одан асқан жоқ дана!»Қазақ халқының жер шарындағы мекендеген басқа ұлт өкілдерінен ерекшелігі, ол – өзінің ұлттық музыкасының болуы.
Музыка­ мәд­ениетінің өткеніне ой жүгіртіп, әр алуан тарихи деректерге жүгінсек, халық өнерінің қоры шексіз де, музыкалық аспаптардың түрі көп болғаны анық. Өткен ғасыр­лар үніне құлақ түрсек, біздің ата-бабаларымыз тастан, ағаштан, өсімдіктен, малдың терісінен, сүйегінен, мүйізден, ішектен, қылдан т. б. алуан түрлі заттардан дыбыс шығаруға бола­­тынын аңғарып, қарапайым музыкалық аспаптар жасаған. Домбырада асқақтата ән салып, күмбірлете күй төккен өнерпаз халқымыздың асылынан артық, қастерлеп үкі таққан, жалғызындай аялап қақ төріне ілген ең қымбат, ең сүйікті музыкалық аспаптардың бірі – домбыра. Ол – қазақ ұлтының тарихында қарапайым халықтың қуанышы мен қайғы-қасіретін тең бөлісіп, ел басына қатер төнген тұста да көңіліне жұбаныш бола білген алып та, ұлы аспап. Ұлтымыз жер бетінде қазақ болып жаралғалы бері домбыра сонымен бірге жасап келеді.Халқымыздың ғажайып бір өнерінің түрі – күй. Қос шекті домбыраның шанағынан төгілген күйді кез келген адам түсінбейді. Ол үшін жұмырбасты пенденің жаны қазақ болу керек. Күйдің тарихы көне дәуірден бастау алады. Әріге бармай-ақ, жұртымыз «Күй атасы – Құрманғазы» деп дәріптейтін дәулескер күйшінің өлмес шығармаларының өзі неге тұрады?! Дәл сондай Дәулеткерейдің, Қазанғаптың, Тәттімбет секілді саңлақ күйшілердің күйлерін тыңдағанда бойыңызды асқақ рух билеп, қазақ болып туғанына мақтанасыз. Осы ұлылардан қалған мұра бізге қасиетті қара домбыраның үнімен жетті. Олардың жолын кешегі Дина апамыздан бастап, Сүгір Әліұлы, Қали Жантілеуов, Әбікен ­Хасенов, Мағауия Хамзин, Рысбай Ғабдиев секілді тарлан тұлғалар сәтті жалғастыра білді. Қазақты танимын десең, ең алдымен домбыра үніне құлақ түр. Атақты дәулескер күйші немесе домбыра әуезімен тамылжытып ән салатын тамаша өнерпаз болмасаң да, төрде ілулі тұрған домбыраны жәйлап қолға алып, саусақтарыңның ұшымен шертіп, перне буындарын басқан сайын жаңа бір әуез естіледі, соны бір сырларын ашады, жаныңды тербейді, көңіл-күйіңді көтеріп, хош етеді. Құлағыңда бір жағымды әуез пайда болады. Ең кереметі, кеудеңде асқақ бір күш-жігер, құлшыныс, өмірге деген іңкәр құштарлық, туған еліңе, жеріңе, ұлтыңа, мынау ғажайып сырлы әлемге деген шексіз махаббат сезімі пайда болады. Бойың керемет бір жеңілдеп, мына дүниеге шыр етіп жаңа түскен сәбидей, жан дүниеңнің ғажайып бір тазаруын, мұңнан арылуын байқайсың.
Қасиетті домбыра, қазіргі тілмен айтқанда, ұлттық брендіміз. Домбыра барда қазақтың рухы ешқашан өшпейді. Әр қазақтың шаңырағында домбыраның үні күмбірлеп тұрсын!
Ақтолқын Әлжанованың күнделігінен....]]>
]]> admin Sun, 02 Jul 2023 17:17:05 +0600
4 тоқсан үлгерім есебі http://145-kaz.alschool.kz/main/2695-4-tosan-lgerm-eseb.html http://145-kaz.alschool.kz/main/2695-4-tosan-lgerm-eseb.html admin Thu, 01 Jun 2023 10:53:01 +0600 Жаз мезгіліндегі қауіпсіздік ережесі http://145-kaz.alschool.kz/main/2690-zhaz-mezglndeg-aupszdk-erezhes.html http://145-kaz.alschool.kz/main/2690-zhaz-mezglndeg-aupszdk-erezhes.html




]]>
"Жаз мезгіліндегі қауіпсіздік ережелері"

Жазғы демалыс кезінде балалар қауіпсіздігі туралы ата-аналар үшін жадынама.
 
 Балалардың демалып және сау болуы үшін, ата-аналармен, туысқандарымен, достарымен демалысты ұйымдастыру кезінде бірқатар ережелер мен талаптарды есте сақтау керек.
 Балалар бойына жеке қауіпсіздігін сақтау дағдыларын қалыптастырыңыздар; балалармен жеке әңгіме жүргізіңіздер; маңызды ережелерді түсіндіріңіздер; оларды ұстану өмірлерін сақтауы мүмкін; баланың бос уақыты мәселесін шешіңіз.
 Есте сақтаңыз!
 
 Қараңғы түскен уақыт пен түнде (22.00-ден 06.00-ге дейін) балалар мен жасөспірімдерге үлкендерсіз көшеде жүруге заңды түрде тыйым салынады.
 
 Өз балаңыздың қайда, кіммен жүргені туралы үнемі біліп отырыңыз, барған орнын бақылаңыз; бөгде адамдармен сөйлесуге тыйым салыңыз. Балаңызға егер біреу оған қиянат жасағысы келсе, әрқашан кімге болса да «жоқ» деп айтуға толық құқығы бар екенін түсіндіріңіз; қандай жағдай болмасын танымайтын адамдардың көлігіне отыруға болмайтынын түсіндіріңіз; не болса да, балаңызға қандай жағдай болмасын оның болған уақиға туралы сіздің білуіңіз қажет екенін айтып, оған ашуланбайтыныңызды, оның жағында болатыныңыз туралы сендіріңіз. Құпияда ұстауға уәде берсеңіз де, кейбір фактілерді құпияда ешқашан сақтауға болмайтынын түсіндіріңіз.
 
 Судағы жүзу мен ойындар рақаттанғаннан басқа баланың өмірі мен денсаулығына қауіп туғызады. Балаңыз суда болған уақытта одан көз алмаңыз, басқа нәрсеге алданбаңыз- сол сәттегі минут қайғылы жағдайға ұшыратуы мүмкін, балаларға жалғыз суда шомылуға, сонымен қоса білмейтін жерде сүңгуге болмайтынын міндетті түрде түсіндіріңіз, балаларға қарап отырған ересек адамның өзі де жүзуді, алғашық көмек көрсетуді білуі тиіс, қолдан дем алдыру мен тікелей емес жүрек уқалауын жасауды жүргізуді білуі тиіс.
 
 Жол-көлік уақиғасының құрбаны немесе себепші болмауы үшін, балаларға жол жүру ережелерін үйрету қажет, жолда және қоғамдық көлікте мұқият болуды үйретіңіз; балалармен ойын және спорт алаңында, жорыққа шыққанда абайлаңыз және қауіпсіздік талаптарын сақтаңыз; велосипедте, квадроциклда, мопедте, мотоциклда балармен жүру ережені жаттаңыз. Есте сақтаңыз! 14 жасқа толмаған балаларға велосипедті автомагистраль мен соған тең жолдарда жүргізуге, ал 16 жасқа толмаған балаларға скутерді (мопедті, квадроциклді) жүргізуге тыйым салынады.
 
 Отпен мұқият болыңыздар. Отпен мұқият болмағандықтан өрт жағдайларының кең тараған уақиғаларына балалардың назарын аударыңыз; баланың отпен сотқарлығы; сөндірілмеген көмірлер; сөндірілмеген темекі қалдықтары, сіріңкелер; саяжай мен орман жиегіндегі жер иелерінің қоқысты жағулары; шөптерді өртеу; қысқа мерзімге тұйықталу; электротехникалық құрылғыларды, тұрмыстық құралдарды, пештерді пайдалану.
 
 Балалар табиғаттан бейқам және сенгіш екенін есте сақтаңыз. Балаларда алаңғасарлық болатына назар аударыңыз. Сондықтан, өзін ұстаудың оңай ережелерін балардың есіне жиі салуыңыз, олардың есте сақтап және оны қолдануына мүмкіндік береді. Сіз оны үнемі естеріне салып отыруға міндеттісіз.


]]>
admin Thu, 01 Jun 2023 10:31:48 +0600
ІІІ тоқсан үлгерім есебі http://145-kaz.alschool.kz/main/2694--tosan-lgerm-eseb.html http://145-kaz.alschool.kz/main/2694--tosan-lgerm-eseb.html admin Tue, 28 Mar 2023 10:51:39 +0600