Алматы қаласы Білім басқармасының
"Әл-Фараби атындағы
№145 Гимназия"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 242-53-23
Есепші бөлімі:
+7(727) 249-90-46
Нашар көрушілер
нұсқасы
Сабақты зерттеу (LS) – біздің іс-тәжірибемізде
29
январь
2021
Сабақты зерттеу (LS) – біздің іс-тәжірибемізде
Нургалиева Сауле Балгазиевна Көркем еңбек, графика және  жобалау пәндерінің мұғалімі,  Әл-Фараби атындағы №145 ЖББМ 87021864562,  nurgalieva_62@list.ru   “БІРГЕ ЖИНАЛУ – БҰЛ БАСТАМА. БІРГЕ БОЛУ – БҰЛ ІЛГЕРЛЕУ. БІРГЕ ЖҰМЫС ІСТЕУ – БҰЛ ЖЕТІСТІК” Генри Форд  Тақырыбы :              Сабақты зерттеу (LS) – біздің іс-тәжірибемізде Мақсаты:           Зерттеу шараларына қатысу арқылы оқушыларға білім алуға көмектесу және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал жасау. Мұғалімдердің сабақты зерттеу
Әл-Фараби атындағы №145 жалпы білім беретін мектептің 2019-2020 оқу жылындағы жетістіктері
25
январь
2021
Әл-Фараби атындағы №145 жалпы білім беретін мектептің 2019-2020 оқу
2020 учебном году составила 40.1% от большого числа учащихся , в то время как в 2019-2020 учебном году данный показатель составлял  43.9%  . Увеличилось количество олимпиад, конкурсов, сревнований, которых приняли участие учащиеся. Ройонная олимпиада «Абай оқулары» - 1 место. (5-уч-ся.) Ройонный конкурс при организаций городского акимата «Көркем сөз шеберлері» - 1 место 1 уч., 2 место 1 уч., 3 место – 1 уч. (10- уч-ся) Республиканская олимпиада при организаций университета С. Демирел «Жарқын
Пән мұғалімдеріне арналған семинарлар, коучингтер 2020-2021 оқу жылы
25
январь
2021
Пән мұғалімдеріне арналған семинарлар, коучингтер 2020-2021 оқу жылы
Пән мұғалімдеріне арналған семинарлар, коучингтер 2020-2021 оқу жылы № Мерзімі Тақырыбы Жауаптылар 1 Қыркүйек Әдістемелік нұсқау семинары   1. 2020-2021 оқу жылының        әдістемелік жұмысын ұйымдастыру.   2. Мектеп құжаттарын жүргізу.   3. Әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру Мектеп әкімшілігі 2 Қазан Коучинг  « Жаңартылған білім беру мазмұнындағы АКТ-ның тиімділігі» Койбагарова С.С. 4 Қараша Коучинг:  « Баланы оқыту -  «сыртқы реттеуден» «өзіндік реттелуге» ілгерілеу үрдісі» Койбагарова С.С.
ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ИНКЛЮЗИЯНЫ ДАМЫТУДЫҢ НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ НЕГІЗДЕРІ
22
декабрь
2020
ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ИНКЛЮЗИЯНЫ ДАМЫТУДЫҢ НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ
ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ИНКЛЮЗИЯНЫ ДАМЫТУДЫҢ НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ НЕГІЗДЕРІ Инклюзивті білім беру шеңберіндегі нормативтік құқықтық актілер төмендегі кестеде беріледі. 1 -кесте – Халықаралық құжаттар «Білім беру саласындағы Негізгі идеясы: білім берудің жалпыға кемсітушілікке қарсы күрес қолжетімділігіне және оқыту сапасына туралы» БҰҰ Конвенциясы қатысты тең жағдайларға құқық. (1960 ж.) ҚР  Үкіметімен  2016     жылдың  қаңтар айында ратификацияланды. «Бала құқықтары туралы»